godis, för ögonen.

japp ögongodis. Mumma!
jag tror ögongodis är de bästa godiset som finns, att kolla på snygga killar det är det många kan underhålla sig med under långa perioder, haha!
ja har ett, på skolan, Nämner inga namn & dom som måste veta vem, vet redan!
han är snygg iallafall! ;)

skola idag, kul kul! eller nästan kul iallafall. men jag har skrattat mycket & det är vääldigt bra tycker jag. Det bästa va nog på lunchen. samtal mellan mig & gabbe. även Isabella, nathalie, lizette & angelica var med.
Elin; Gabbe? jag såg en kille på stan som hade lika dan tröja som du, fast hans va blå.
Gabbe; Men då va den ju inte lika dan. Det är som att säga "jag såg en tjej på stan med samma hårfärg som dig fast blond"
(där just där så bröt jag ihop & började asgarva. Alla utom Isabella skrattade.
typ 30 sekunder senare när alla skrattat klart så börjar isabella skratta.)
nathalie; nu fattade du, när alla andra skrattat klart.
Isabella; jag skrattade förr också, men ja orkade inte göra ljud.
(där bröt alla ihop igen, tårarna rann!)
 

tack till alla som gjort min dag!
mums mums, ;)

Kommentarer
Postat av: natalie

HAHHAHAHAAHHAHA

2008-10-17 @ 20:57:19
Postat av: Isabellaaa

hahahahaha (a)

2008-10-17 @ 21:00:06
Postat av: angelica

haha, de va juh lätt skönaste på hela dagen ! :D

<3

2008-10-17 @ 21:57:51
Postat av: Friiiida

hahahaha xD

2008-10-19 @ 19:11:35
URL: http://jaglevernog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0