förutfattade meningar.

Jag vill säga förlåt nu. Till en tjej i min klass. Jag har vart väldigt på att man inte ska ha förutfattade meningar om folk, inga fördomar liksom men ändå har jag, den som pushat alla andra att inte ha det haft det. & nu säger jag förlåt för att ja trott saker om dig som ja inte haft bakgrund för. Men jag vet nu har dumt det va & jag har lärt känna dig. Du är en underbar person som är värd så mycket mer än vad folk kan tyckas tro. jag hoppas att du vet vem du är.

I vår klass har det vart en del skitsnack men de är förhoppningsvis över nu eftersom vi har två starka personer i klassen som tar tag i saker när dom tycker det är fel. Det är jättebra tjejer. finns alltid här!<3
jag tror att dessa tre år med alla er kommer bli jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0