förlåt.

jag är sämst!
bra självförtroende höjare det där. Men ja har försummat bloggen. Därav Förlåtet i Rubriken också. Det är inte de att ja har mycket att göra det är det att jag inte haft någon lust bara! Men Elin is back!

Helgen bestog av;
Turnen 2008 med Björn Gustavsson, Soran Ismail, måns möller & özz nujien. Riktigt kul & mycket skratt ! Ungefär det.

Idag va det skola , sovmorgon till 10, hade samhällskunskap i 4 minuter & sen slutade jag. Lagom ovärt. Men men, satt sen i caféterian & jobbade lite med samhällen. Sen lunch, pannkakor. Dom åts i sällskap med Lizette, Gabbe & Angelica! Jag & Angelica tog oss till stan, vi skulle träffa emil vid ett sen skulle jag träffa Elin klockan 2 men det blev inte förns 3, men lugnt ändå. Chrillan & hennes kompis Mica kom till oss när vi satt vid torget. Sen kom också Gabbe & Matte & lite till folk som ja inte kan namnen på  Kul!
Träffade Elin, hennes kille & hans kompisar Abbas & någonting. haha.kommer inte ihåg hans namn!
Sen åkte jag hem :) Har druckit Vaccin för på onsdag, om en vecka åker vi till Thailand :D
puss<3

mannen på bilden är Gabriel :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en bra dag!:)

2008-10-15 @ 20:25:30
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Postat av: Friiiida

emn din fucking snorunge! du får inte åka :'(<333

2008-10-15 @ 20:32:03
URL: http://jaglevernog.blogg.se/
Postat av: BÄSTA angelica

haha, rolig dag :D men bilden kan man juh klippa lite på (bort med mej t ex xD) <33

2008-10-17 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0