fika vid å-kanten.

Idag efter skolan så gick jag till Cultus & väntade på jessica där. Sen gick vi & handlade mat eftersom att hon bor hemma själv med sin bror just nu. Jag fick hjälpa till att bära & liknande, hoppar man på kryckor så gör man!
Sen gick vi ner till åkanten & fikade, muffins & festis blev det, mumma!
gick senare med henne till bussen & lämnade henne där, med kassen & så. Såg även robin där, förlåt!
Åkte hem & satte mig vid datan. Imorgon så ska jag till sjukhuset , yeppie. inte alls!
aja, nu ska jag gå & ta ett glas oboy, fundera ut något att disskutera i bloggen & plugga!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gick det bra på sjukan? :)

2008-10-07 @ 15:59:59
URL: http://carolinebahrman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0