det värsta.

Det är en grej som har tyngt ner hela min dag. En ändaste liten kommentar som fick mig att bli arg, någonting som ja inte sa till någon för ja innte ville såra dennes känslor.
Men man ska inte uttala sig om personer man inte känner visst man kan ha åsikter & säga ja tror innan man börjar snacka. Men de är inte okej att göra så som hon gjorde.
Det finns 2 personligheter i våran klass, två underbara tjejer som är guldvärda. Tjejer som man kan skratta med & som man ska hålla hårt i när man väl lärt känna dom. Deras namn tänker jag inte säga men dom vet vilka dom är.
Men när någon säger; varför har dom börjat vara med oss för? 
jag; för att dom vill komma in i klassen mer.
hon; ah dom skulle ju kunna vara med klassen istället för att hänga själva & i rökrutan så skulle nog allt lösa sig.
jag ville bara skrika HÅLL KÄFTEN för fan! Du vet ingenting & du borde lägga ner den där attityden direkt, de finns ingenting som gör att du har rätt att utrycka dig på det där sättet. Sålänge du inte känner dom så är du tyst, inte svårare än så, eller så säger man bra saker. Det är inte okej att säga så & det sårar mig djupt.
Ni flickor, ni vet vilka ni är. Ni är värda. tack för att ni finns & det kommer bli 3 super bra år.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag vet precis vad du menar ! lite onödigt kanske, men hon känner dom inte så som du åh jag(lite iaf) gör, hon har inte snackat med dom på samma sätt, inte fått se deras fina sidor än ... det blir nog bättre sen när dom oxå har snackat, hoppas jag :D

<33

2008-10-17 @ 21:55:52
Postat av: Lizette

Jag vet inte vem du menar som sa det där men jag förstår ju vilka hon snackade om .. Och jag vet inte riktigt vad jag ska säga men jag hoppas att det är bättre nu iaf och att du inte är lika arg längre :) <3

2008-10-19 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0