dagens hiss!

dagens hiss; SP1B!
Värdlens bästa klass & ja kommer älska den!
Nu har vi gått ungefär 2 månader tillsammans vi i sp1b, jag trivs jätte bra med alla & ja tror på 3 underbara år. Vi har några ja vill höja lite extra.
Nummer ett; Angelica Karlsson.
En underbar person som har ett mobilberoende tillsammans med mig & en sprudlande energi. Man har kul med henne & det skulle va konstigt utan henne tror jag.
Nummer två; Lizette Feuer.
Lite lugnare version av Angelica & den som är mest lik mig tror jag. En otroligt söt tjej som är grym på att disskutera killar med. en svarthårig skönhet.
Nummer tre; Christel Nilsson.
En underbar person som många kan ha fått fel uppfattning om. Men henne måste man lära känna. En så snygg & snäll person är svårt att få tag på, ska hålla hårt i henne. Hon ska stanna!
Nummer fyra; Caroline Bahrman.
En självförtroende höjare i snygg förpackning. Hon snackar om sex & killar. Typ det, tar även upp stora ämnen & disskuterar med klassen. Vad vore sp1b utan våran alldeles egen carrubarru?
Nummen fem; Gabriel Persson.
Det finns nog inga ord på denhär killen, skön stil & kör sitt eget race. om han hoppar av gör ja också det, de finns ingen vits att gå i skolan då, vad ska vi skratta med (läs; åt) då?

även ett stort tack till alla er andra i sp1b som gör så jag vill gå upp varje morgon!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; ja har ahft studiedag idag..

2008-10-17 @ 17:57:05
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Postat av: angelica

Naaaaw :D nummer ett åh allt :D

haha, men jag tror att du e mer beroende än mej xD de kommer bli konstigt utan dej, när du dra till thailand, hur ska vi klara oss ???

<3

2008-10-17 @ 22:00:14
Postat av: Lizette

ååh va gullig du är :) Tack, du är en mycket bra person å jag hoppas verkligen inte att du hoppar av eller byter klass lr nåt för då blir det inte alls lika kul längre ;D <33

2008-10-19 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0